HM
franchise megoldások

Sokan fognak óriási lelkesedéssel egy franchise rendszer kidolgozásába, és a hálózat felépítésébe. Már szépen előrehaladtak a hálózatfejlesztésben, vannak egységek is a láncban, amikor váratlanul gondok és nem vár problémák jelentkeznek.

Tisztában vagy azzal, hogy egy franchise lánc alapjaiban forgatja fel vállalkozásod?

Maga a franchise alkalmazása is többféle jelentéssel bírhat egy vállalkozás számára. Vannak, akik létrehoztak egy jó vállalkozást, és a jövőben is csak a helyi piacukra kívánnak koncentrálni, ugyanakkor tudják, hogy ez a piac további részén is sikeres lehet, ebből pénzt lehet csinálni, ezért eladják a "sikerreceptet", de a továbbiakban nem foglalkoznak azzal, hogy a vevő(k) hogyan boldogul(nak).

Vannak, akik szintén elsősorban a helyi piacra koncentrálnak, de miután valamilyen speciális terméket is szállítanak, már csak piacuk bővítése érdekében is némileg segítik is a szerződött egységeket, de azokat ők sem integrálják saját vállalkozásukba.

A harmadik csoport a franchise igazi terepe. Ők azok, akik egységesen kezelik a teljes meghódiított piacot, így a franchise egységeket is sajátjuknak tekintik. Ők azok, akik - amennyire lehet - teljesen a saját vállalkozásukba integrálják a partnerek egységeit is, így jutva domináns szerephez a piacon.

Ekkor jönnek azonban a meglepetések. Új emberek nagy számú megje-lenése önmagában is felforgatja egy cég életét, de ha azok az emberek ráadásul nem is simulnak bele a cég hierarchiájába, nem utasíthatók, sőt, a munkatársaktól eltérően jogaik vannak, eltérő érdekeket (mind a saját-jukat) képviselnek, ott széteshetnek az eredeti struktúrák, és könnyen káosz uralkodhat el.

Ezeknek a csapdáknak, veszélyeknek egy részével, és elkerülésük módjával foglalkozik az „Amire a franchise-ra készülő cégek nem gondolnak” című, közel 50 perces előadás, mely a következő témaköröket tárgyalja részletesen:

1. Az előkészületek

Alkalmas a vállalkozás arra, hogy regionálisan, pláne országosan is sikeres legyen? Mik azok a tényezők, amiket vizsgálva erre a kérdésre megnyugtató választ lehet adni?

2. A megvalósítás

Milyen stratégiai döntéseket kell meghozni? Milyen stábot kell összehozni a megvalósításra? Milyen jogokat kell átadni számukra? Hogyan biztosítható a sikeres megvalósítás? Milyen módszertant kell alkalmazni? Milyen erőforrásokra van szükség? Milyen irányba kell fejleszteni a szervezetet?

3. Két vállalkozás egybeépítése

Tudod, hogy ki vagy a lánc kiépülése után? Milyen érdekütközések lépnek fel?

4. Vállalati kultúra, légkör

Hogyan robbantják szét az "idegenek" a korábbi struktúrát, légkört, módszertant?

Kiknek való az előadás?

  • azoknak, akik kiváncsiak arra, hogy "mi lenne, ha..?"
  • azoknak, akik komolyan tervezik a franchise alkalmazását
  • azoknak, akik már el is kezdték, de meglepve tapasztalják az új jelenségeket

Kiknek NEM való az előadás?

  • azoknak, akik vak ló módjára mennek előre
  • azoknak, akik úgy vélik, ők minden körülmények között urai a helyzetnek
  • akik meg vannak győződve róla, hogy ők mindig, mindent jól csinálnak
    azoknak, akiknek közömbös, hogy mi történik a cégen belül, csak a pénz jöjjön.

Mibe kerül?

Az előadás ára igen méltányos, mindössze 6.000 Ft+áfa. Ez az összeg ki sem mutatható azokhoz az összegekhez képest, melybe akár egyetlen fel nem ismert probléma károkozása kerülhet.

Ha megrendeled, bónuszként ingyen megkapod a "Miért nincs a cégeknek stratégiája?" című, szintén 6.000 Ft+áfa értékű előadásom, és ezzel gyakorlatilag vissza is adtam Neked az előadás árát.

Ez az előadás a Cégépítés mesterfokon honlap értékes darabja, de miután a mondanivalója minden vállalkozás számára aktuális, szeretném, ha Te is megismernéd a témát.

Ismerd meg azokat a problémákat, melyek egy részéről esetleg nem is sejted, hogy a Te vállalkozásodra is leselkedik!

bezár x